Terima Kasih kerana Anda sudi singgah di blog `KAFE De Classic Life’


Jom!!!!Sertai Keahlian DCl Dengan Team Kedai-e/mydcl.biz

**Keahlian adalah seumur hidup dan boleh diwarisi**

Anda Cuma perlu Pilih Samada:


1)PAKEJ KEALIAN DCL (KIT SHJ) HANYA RM50.00


ATAU


2)PAKEJ-PAKEJ PROMOSI + KEAHLIAN DCL+ PENGHANTARAN PERCUMA KE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA.... Jimat dan Berbaloi-baloi!!!!






BANYAK KELEBIHAN KAMI SEDIAKAN UTK AHLI2 DCL DI TEAM KEDAI-E/MYDCL.BIZ

NAK TAU LEBIH LANJUT???BOLEH EMAIL/YM ATAU CALL/SMS SEPERTI DI BAWAH YE

Tinggalkan Jejak Anda

Tuesday, April 21, 2009

FANTASIA SHOWER SCRUB

Shower Scrub ini dirumuskan khusus untuk penjagaan kulit yang rapi. Ianya mengandungi manik-manik halus yang bertindak menyental untuk menanggalkan sel-sel kulit mati bagi menyerlahkan kulit anda agar kelihatan bersih, segar dan halus. Dengan agen pemutih dari ekstrak semulajadi (buah terpilih)....berkesan mencerahkan kulit. Ianya juga berkesan membantu memecahkan lemak.

- Mempunyai "extra whitening" (agen pemutih semulajadi) berkesan mencerahkan kulit
- Mempunyai agen anti lemak, membantu melangsingkan tubuh
- Adunan agen pencuci semulajadi dan minyak aromaterapi berkesan menanggalkan kekotoran degil dan sel-sel mati serta menenangkan minda

Cara Penggunaan :

Penggunaan Mingguan : 2 Kali seminggu, lumurkan ke seluruh anggota tubuh (leher ke kaki) semasa badan kering. Gosok shower scrub sehingga kering agar kotoran degil dan sel mati keluar. Selepas itu bilas dengan air.

Penggunaan Harian : Basahkan tubuh dan tuang sedikit shower scrub pada tapak tangan dan gosok ke seluruh anggota badan seperti mandi biasa

This Shower Scrub is specialy formulated for the most demanding skin. Contains polybeads that act as little scrubbers, to helps remove cellular debris and exfoliated dead surface skin to reveal skin that looks clearer, fresher and finer in texture.

HARGA : WM RM26.00 | EM : RM28.00 | BRU : $14.00 | S'PORE $14.00 Kos Penghantaran (Sem. Malaysia sahaja) : RM5.30 (300Ml)

No comments:

Post a Comment

SenYum SoKmo

Pelawat